31 Ocak 2015 Cumartesi

Show By Pastel Pudra Deneyimi



Merhabalar

Geçenlerde watsons alışverişim olmuştu memnun kaldığım bir üründen bahsedeyim. Pastel Show by Pudra . Ben genelde fondöten sürmeden de makyaj yapıyorum bundan dolayı pudra benim için çok önemli olmazsa olmazım.Bittikçe yenisini alacağım diyebileceğim bir ürün olmadı henüz. Özelliklerinde diyor ki içeriğindeki aktifler sayesinde uzun süreli nemlendirme etkisi ile kırışıklıkların ve çizgilerin görünümünü azaltmaya ve özellikle cilt kuruluğunu önlemeye yardımcı olur.


Cildi kurutmuyor evet ama öyle aman aman nemlendirmiyor da benim cildim yağlı olduğu için gerekli olduğunu da pek sanmıyorum. Pudranın yapısı çok iyi yumuşacık uzun saatler kalmasına rağmen parlama yapmıyor ve pul pul olmuyor kalıcılığı da çok iyi bu yüzden çok başarılı buldum .. Tek başına kapatıcılığı yeterli olmuyor fakat ,takviye şart yani (:

Bittiğinde daha iyisini bulamazsam eğer yenisini alacağım sanırım ..Fiyatı oldukça uygun üstelik 10.00 tl kadar . Sevgiler (:

9 yorum:

  1. Ben de aldım ama kullanmadım henüz. Umarım memnun kalırım:)

    YanıtlaSil
  2. pastel ürünleri genelde güzel oluyor :) teşekkürler paylaşım için takipteyim bana da beklerim sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende memnun kalıyorum Pastelin ürünlerinden . Takipteyim sevgiler (:

      Sil
  3. Pastel'in ürünlerini ben genelde seviyorum. Sürekli pudra kullanmıyorum ama bitince bu pudraya da bir şans verebilirim.

    YanıtlaSil
  4. Pastel ürünün kötü çıktığını hiç görmedim. Sizi takibe aldım. Bana da beklerim.
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Bende memnun kalıyorum genelde (: geliyorum

    YanıtlaSil