29 Ocak 2015 Perşembe

Flormar Nail Care (Tırnak Güçlendirici) Deneyimi


Merhabalar..
Biz kadınların büyük bölümü zayıf ve çabuk kırılan tırnak problemleriyle karşı karşıyadır maalesef. Bende de aynı sorun vardı bir şeyler yapmak yerine kırıldıkça kesmeyi tercih ettim nedense sanırım uzun tırnak kendimde sevmediğim için olsa gerek. Son zamanlarda üstten kırılmaya başlayınca hemen çare aramaya başladım bende.. Öncelikle nedenlerini araştırdım bunlar Proteinden yetersiz beslenmede keratin sentezi azaldığı için tırnaklar yumuşayarak kırılır ve sürekli oje kullanımı tırnağın havasız kalmasına asetonda yıpratıcı etki olduğundan tırnak kırılmasına neden olan etkenlerdenmiş. Aslında zeytin yağı ve limon bunlarla ilgili karışımlarda var fakat ben biraz tembel olduğumdan kolayı seçtim uğraşmak istemedim.Bende bir arkadaşımın tavsiyesi ile Flormar Nail Care Calcıum Gel yani tırnak güçlendirici alıp denedim..



Yaklaşık bir yıldır kullanıyorum üç dört ay kadar düzenli olarak haftada iki defa kullandım önce tek bir kat sürdüm ardından ertesi gün ikince katı geçtim eğer oje süreceksem baz olarak kullandım. Jel kıvamında ve kalın sürülüyor bundan dolayı . Sonuç olarak tırnaklarım eskisi gibi kolay kolay kırılmıyor artık haftada iki defa değilde aklıma geldikçe kullanıyorum . Demek ki bu tür bakım ürünlerinde düzenli kullanmak şartmış. 8.00 tl civarı fiyatı denemeye değer .

Sevgiler

19 yorum:

  1. Ben de benzer bir ürün denedim çünkü aynı sorun bende de vardı hep. Takviye şart:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Limonla desteklenirse çok işe yarıyormuş bu ürünler (:

      Sil
  2. Buna benim çok ihtiyacım var deneyecdğim.

    YanıtlaSil
  3. Ben senelerdir Kalyon kullanıyorum bunu da deneyebilirim maksat farklılık olsun :) teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun blogun takibe aldım seni :)

    YanıtlaSil
  5. benimde çok çabuk kırılıyor kalyon bende ie yaramadı :( limon sür dediler onuda yaptım az bi nebzede olsa ie yaradı bunu deneyeceğim teekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok faydasını gördüm. Siz de görürsünüz umarım. Rica ederim (:

      Sil
  6. Benimde tırnaklarım cıt cıt kırılıyordu. Kalyon, Nurse, Dax sulphur vs tonlarca sey denedim ama en iyisi kayısı yapı oldu. Hep soyler dururum bunu =) Tabi dax yada cyrene,moshos un shea butterları, tırnak yağlarıylada bakıma dha ozen gösterdim ama tek basına kayısı yağı ile büyük başarı yaşayabilirsiniz =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk firsatta onuda deneyeceğim . Teşekkürler paylaşım için ((:

      Sil
  7. Tırnak bakımı gerçekten önemli. Özellikle sürekli oje sürenlerin tırnakları da epey yıpranıyor. Bu tip destekleyici ürünler kullanmak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ojesiz duramayanlardanim bende çabuk yipraniyor bu yüzden . Isimi kolaylaştırıyor bunun gibi ürünler (:

      Sil
  8. Tırnaklarım için sadece kalyon kulladım sertleştirici olarak .. Kenarlarından kabuk kabuk atıyor benim tırnaklarım işe yarar mı ki acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de o şekilde oluyordu çok işe yaradı bende tavsiye ederim

      Sil
  9. bu ojeyide kullanayım, bayağı faydalı olabileceğini düşündüm,
    şu an kullandığım bu tırnak bakım yağı
    buda bayağı toparladı tırnaklarımı
    düzenli kullanırsanız çok güzel sonuçlar elde edebilirsiniz

    http://www.indirimvekalite.com/kozmetik-saglik-bakim-k-21/tirnak-bakimi-k-10176/tirnak-guclendiriciler-k-10192/ok-ok-sally-hansen-vitamin-e-nail-cuticle-oil-tirnak-eti-yagi-u-119179.html#.WHxvUdSLSzc

    YanıtlaSil