11 Eylül 2015 Cuma

FitPack Diyeti Deneyimim

fitpack-kullananlar


Merhaba
Bugün size Fitpack Diyet ürününden bahsetmek istiyorum. Zayıflamaya yardımcı bir ürün bu. Beğendim Paylaştım blog Şerife Hanım sayesinde tanıştım bu ürünle. 
Şunu belirtmem gerekiyor. Ürün süt kokulu olduğundan ve ben hiç bir şekilde süt ürünü tüketemediğimden kardeşimde denemeyi uygun  gördüm 1 hafta sürecek deneyime başladık.
İlk 2 gün günde 5 defa sadece Fitpack kullandı. Başka hiç bir gıda maddesi ile samimi olmadı o 2 gün. Tabi su her diyette olduğu gibi bunda da önemli 2 bazen 3 litre su içti. Daha sonraki günler günde 2 defa kullandı ürünü. Yani iki ana öğün yerine FitPack içti. 
Gelelim FitPack kullandığı süre içerisinde kardeşimin kaybettiği kilolara. İlk 2 gün 1600 gr eksildi.
Sanıyorum bu vücuttan attığı ödem. 5 gün içerisinde ise 1000 gr daha kaybetti. 
Bendeki başlangıç setiydi fiyatı ise 89.00 TL. Siz de ürünle tanışmak isterseniz tam burayı tıklayarak satın alabilirsiniz.
Ürünün daha büyük setleri de var onlar daha ekonomik.
Kardeşime tekrar kullanıp kullanmayacacağını sorduğumda aynen şu cevabı verdi "Aslında tadını da çok sevdim ama rakam yüksek geldi. İyi bir indirimine denk gelirsem elbette alırım"
Herkese sağlıklı ve fit günler dilerim.
Sevgiler

Not: Bu yazımı aslında pazartesi yayınlayacaktım ancak ülkemizde olan terör olayları sebebi ile paylaşımlarıma ara vermeyi uygun gördüm. Sorumluluğum sebebi ile de geçikmeli de olsa yazıyı yayınlıyorum.

16 yorum:

  1. Fiyatı gerçekten yüksek. Haftada 89 lira. Daha uygun olsa ben de denemek isterdim.

    YanıtlaSil
  2. Simdi. Daha da pahali alamiyorum ama cok istiyorum keske biraz indirim yapsalar

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir diyet ama fiyat yüksek benim kilom 55 kiloyum ve vermek çok istiyorum ama fiyat çok yüksek

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. bende merak ettim sanırım pahalı falan demeyip alıcam

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar indirim vardı bitmiş olabilir facede bir grup var ordan takip edebilirsiniz 4 kutlu 369 du sanırım 100 tl fark var ve gerçekten çok işe yarıyor

    YanıtlaSil
  7. Şu an indirim vardı bitti bilmiyorm 2 aylık 359 normalde 400den fazla ve çok işe yarıyor

    YanıtlaSil
  8. Genel de kampanyalı şekilde satışları da oluyor.Kardeşim tadına bayılıyor,sütü çok seven biri olduğu için,tekrardan alıp devam ettirecek..Umarım sizler de memnun kalırsınız :)

    YanıtlaSil
  9. süper bir ürün, kesınlıkle tavsıye ederım

    YanıtlaSil
  10. lütfen kampanya yapın ben ve arkadaşlarımda indirim bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  11. sizin önerdeğiniz site sahte gerçek site fitback tir fitpack değil

    YanıtlaSil