5 Mart 2016 Cumartesi

Revlon PhotoReady Perfecting Primer Makyaj Bazı



Herkese merhabalar   
Uzun zamandır makyaj bazı arayışındaydım Revlon PhotoReady Perfecting Primer Makyaj Bazı merak ettiklerimdendi. Sevgililer günü indiriminde denk gelip aldım. 
Yüzümde maalesef fondöten pudra pek fazla sabit kalamıyor yağlı bir cildim olduğundan kusma yapması uzun sürmüyor.Daha önceleri bazları fondötenimle karıştırıp uyguluyordum fakat artık tek başına uygulamayı tercih ediyorum..Sürdükten sonra bir kaç dakika beklemek gerekiyor. Pompalı ve cam şişede bir ürün.Pompalı olmasından dolayı kullanımı çok daha rahat oluyor. 
watsons
Beyaz renkli bir ürün sürdükten hemen sonra ürün şeffaflaşıp ten makyajı için zemin hazırlıyor. 
Kesinlikle ağırlık yapmıyor ve fondöteni mi sürdükten sonra sanki hiçbir şey kullanmamışım gibi bir his bırakıyor.Benim yaşadığım en büyük sorunlardan kullandığım ürünlerin çizgilere dolması.Bu baz kullandığımız ürünün çizgilere dolmasını engelliyor ve uzun saatler kalmasını sağlıyor.Sıvı bir ürün fakat sürdüğüm andan itibaren anında matlaşıyor.O kadar ipeksi güzel bir dokusu var ki.Cildi aydınlık parıl parıl gösteriyor (:

Yağlı ciltlere uygun olmayan bir ürün diye duymuştum fakat benim cildimde parlama kesinlikle olmadı..Bu bazın bana göre tek kötü yanı içeriğinde silikon olması fakat buna rağmen rahatsız edici bir durumla karşılaşmadım şimdiye kadar.
Revlon markasına Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz.  
Fiyatı indirimsiz 44 TL  
Sevgilerimle..

19 yorum:

  1. Bu ürünü çok beğeniyorum. En kısa sürede almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalırsınız sizde umarım benim gibi (:

      Sil
  2. Uzun saat kalıcı bir fondöten arıyorsanız kesinlikle Revlonun Colorstay fondötenini de öneririm :)

    YanıtlaSil
  3. Ağırlık yapmaması iyiymiş :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar... sayenizde bilgileniyorum teşekkür ederim... bi ürün almaya giderken sizin, Hüzün sarısı Hanımcığımın ve bir kaç makyaj bloğunun yazılarını okuyarak gidiyorum...iyi ki varsınız...sevgiler

    Selma'nın Organik Mutfağı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olabiliyorsam ne mutlu bana. Çok teşekkür ederim (:

      Sil
  5. Revlon ürünleri güzeldir.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine saglik merak ettigim ama kullanmadigim bir marka ve ürünü.. Ilk firsatta denencekler listemde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde senden görüp merak ettiğim çok fazla ürün var ((:

      Sil
  7. ilk fırsatta deneyeceğim mutlaka :)

    YanıtlaSil
  8. ilk fırsatta deneyecegim tesekkürler

    YanıtlaSil
  9. Ağırlık ve parlamama yapmaması çok iyi ✌️

    YanıtlaSil