13 Kasım 2016 Pazar

Rimmel Royal Blush -Cream Blush-

Herkese merhaba
Bugün Rimmel Royal Blush -Cream Blush-bize eşlik edecek.
  En sevdiğim makyaj malzemesi ne diye soracak olunsa Ruj ve Allık derim.
3rengi bulunuyor bu allıkların bende ki rengi 004 Regal Rose..
Bu renkler ben de her nekadar belli olmasa  da ambalajına aldanıp almış bulundum.
Pigmenti pek iyi olmamasıyla birlikte oldukça doğal bir görüntü veriyor..
Açıkçası krem allık kullanımı bana her zaman çok zor gelmiştir.Fırça ile kesinlikle kullanamıyorum parmağıma alarak pıt pıt yaparak kullanmayı tercih ediyorum (:
Kıvamı ne çok yoğun ne çok cıvık olması gereken kıvamda dokusu yumuşacık kesinlikle sürdükten sonra yüzünüzde bir şey yokmuş gibi..ki zaten pek kalıcı olmadığından 3 saate zor dayanıyor ((:
Makyaja yeni başlayan genç kızlara uygun bu ürün bence..
Sürekli makyaj tazelemeyi seviyorsanız tam size göre bu ürün.
Ambalajı ne kadar şekerse kapağı o kadar dayanıksız gevşek olmasından dolayı sürekli çıkıp duruyor. çantaya at çık yapılması pek uygun olmayan bir ürün ne yazık ki..

Büyük hayaller kurup almadığımdan hayal kırıklığı yaşamadım neyse ki (:
Rimmel London markasını Watsons mağazalarından temin edebilirsiniz..
Fiyatı 20 TL  
Krem allıklara ilgi duymaya başladım bu aralar önerebileceğiniz bir marka varsa yazar mısınız?
 Sevgilerimle..

5 yorum:

  1. Rengi tatlı :) bu arada blogdaki Zaful çekilişine beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Kullandığım en iyi krem allıklar Chanel'di, ancak uzun zamandır bulamıyorum. Genellikle allıklar bende çok patlıyor, çpk beyaz tenliyim, dolayısıyla pigmentsiz allıkları daha çok seviyorum sanırım, kontrol edebiliyorum😊 Bu allıklara bakabilirim. Çok teşekkürler😊

    YanıtlaSil
  3. Allık gün içinde tazeleyen biriyim. Çantaya at çık olmaması bence cok kötü. Satın almayacağım bir ürün :/

    YanıtlaSil
  4. Harika bir blog :) Emeklerinize sağlık. Yepyeni bloguma bende beklerim sizi. sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Gosh un krem alliğina bakabilirsin:)

    YanıtlaSil