12 Şubat 2017 Pazar

The Balm Appetit Far Paleti İncelemesi

Herkese merhabalar 
Son zamanlar da far paletlerine aşırı ilgi duymaya başladım.
Sanırım önceleri pek far kullanmadığım için alma istediği olmuyordu fakat son zamanlarda göz makyajı yapmadan çıkmaz oldum.Tabii bunda en büyük etkenlerden birisi The Balm'ın çıkarmış olduğu paletleri..
Hazır far paleti demişken The Balm Appetit paletten bahsetmesem olmazdı.Biliyorsunuz yılbaşında Türkiye'de satışı başladı. İlk olarak harfli ambalajıyla oldukça dikkat çekici olması albenisini arttırıyor.The Balm ürünleri sırf ambalajları için bile alınır hepsi birbirinden güzel ve dikkat çekici.
Paletin testeri olmadığı için kullanışlı olmayacağını düşünmüştüm fakat.Harfli kapağı kaldırdığınızda paletin daha kullanışlı ve ufacık olmadığını görüyorsunuz..  

Dokuz renkten oluşuyor bunlardan üç tanesi mat diğerleri ışıltılı renkler. Gece kullanıma uygun olduğu kadar oldukça günlük kullanım içinde uygun. 
İtiraf etmeliyim ki paleti sırf turuncu rengi için almıştım.Fakat kullandıkça diğer renklerinede hayran kaldım.. Sevdiğim özellikleri aşırı pigmentli oluşu kalıcılığının oldukça iyi olması.Yağlı göz kapakları olan biri olarak far bazı kullanmasam bile asla çizgi yapmaması çizgilere dolma 
ması. Şikayetçi olduğum en büyük sorunlardan biri bu benim için.
Renklerin swachları bu şekilde.  
Far bazı kullanmadan uyguladım.Koyu renklerde tek dokunuşla renkleri elde edebilirsiniz fakat açık renkler için aynısını söyleyemem. 
Uygulaması oldukça iyi çok kolay dağılıyor yani yumuşacık.olduğu yerde taş gibi kalmıyor. Tek kusuru bence The Balm'ın her far paletlerinde olduğu gibi bunda da hafif tozutma sorunu olması..Ama bütün bu güzellikleri içinde o da kusur sayılmaz bence. Eğer kullanışlı her zamana uygun bir palet arıyorsaanız Appetit far paletine mutlaka bakmalısınız.. The Balm markasını Gratis mağazalarından temin edebilirsiniz..   
Ürünün fiyatı 109 TL indirimlerde 65 kadar oluyor.  
Sevgilerimle..

14 yorum:

  1. tozutması o güzel renklerin yanında hiç sorun deil bence =) harika bir palet =) mutlulukla kullan canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle ✌🏼
      Teşekkür ederim canım ❤

      Sil
  2. Aaa ben bunun harfli kısmının kaldırıldığını hiç görmedim, bilmiyordum. O kadar girintili yerden farı fırçaya almak saçma diye düşünmüştüm. Kesinlikle almak istiyorum şu an. Çok teşekkürler yazı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tester olmadığı için çoğumuz öyle sanıyorduk sanırım ☺️

      Sil
  3. Bu paleti ben de aldım ama hala fotoğraflarını çekemediğimden kullanmaya başlayamadım🙈 The Balm farları seviyorum genel olarak, bu paletin renkleri de çok güzel😊 Ben de, o turuncu için paleti aldığımı söyleyebilirim😃 Güle güle kullan, öpüyorum❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aldığımda baya bekletmiştim fotoğraflamak için 🤗
      Neredeyse tüm paletlerini topladım diyebilirim 🤗
      Teşekkür ederim canım 💕💕

      Sil
  4. renkleri çok güzel canım bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. ay nasıl seviyorum bu paleti bir de 58 tl ye falan aldım puanlarla falan süper oldu güle güle kullan canım :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimler iyi ki var ✌🏼
      Sende güle güle kullan İrem ablacım ❤❤

      Sil
  6. Merhaba, bazı gratis şubelerinde bu paletin testerı vardı aslında. Ben alt sıra hariç hepsini sevdim. O turuncu renk aynen benim de alma sebebim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.
      Ah ben hiç birinde göremedim belki ilk çıktığında aldığım içindir 😒

      Sil