13 Kasım 2015 Cuma

Pastel Day Long Lipcolor Deneyimi

likit-ruj


Merhabalar 

Bugün Pastel'in hemen hemen hepimizin çokça beğendiği Day Long Dıpcolor likit rujlarından bahsedeceğim. 

Sevgili Hüzün Sarısı'nda görüp deneyip hemen çıkıp aldığım rujdur kendileri. Bilindiği gibi mat rujlar hem çok iyi hemde çok riskli olanlardır benim en sık yaşadığım sorunlardan biri pul pul dökülmesi . Mat rujdan beklentilerim çok fakat ilk önce gelenlerden kalıcılığının iyi olması ve dudaklarıma ağırlık vermemesi .Çok sık tazelemeyi sevmeyen biri olarak kalıcılık benim için çok önemli. Bu seride beklediğim herşeyi buldum hatta fazlaca abartıp bulduğum renkleri toplamayı düşünüyorum (: 
Sizlerle 19 ve 15 numaralı olan likit rujlarımı paylaşıyorum. 



Gelelim özelliklerine güzelliklerine. Kalıcılığı çok çok başarılı sabahtan akşama kadar yiyorum içiyorum bana mısın demiyor.Fakat dudak kalemsiz kullanmamanızı tavsiye ederim sonrasında toparlaması biraz zor oluyor.zira benim öyle olmuştu .Sürdükten 5-6 saniye içinde kuruyor bu yüzden el çabukluğu şart (: Dudakları kurutmuyor ve balm sürmek gerekmiyor bana göre ve kesinlikle yapış yapış olmuyor. 

Kokusu diğer mat rujlar gibi ağır değil şekerli bir tat bırakıyor ağızda (: Likit rujları ben ayrıca seviyorum ben daha rahat kullanıyorum likit olduğunda. Fiyatı 18 TL ben indirime denk gelip almıştım 13 TL kadar.

Sevgiler


4 yorum:

  1. bu rujları çok seviyorum özellikle 20 numarasına aşığım :) seni takibe aldım canım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. 19 numarasını çok sevdim, bende almalıyımmm :)

    YanıtlaSil
  3. Vaktim yok diyorsanız ve sabah sürüp akşama kadar tazelemeden kalıcı makyaj arıyorsanız Day Long formülü tam size göre.

    Pastel daylong lipcolor ile gün boyu dilediğiniz gibi bir şeyler yiyin, için. Uzun süre kalıcı özelliği olan rujunuzun iz bırakmadığını ve renklerini canlılığını hiç kaybetmediğini göreceksiniz.

    YanıtlaSil
  4. bir türlü bulamıyorum istediğim rengi güle güle kullanın size yakısmıs :)

    YanıtlaSil