2 Ocak 2016 Cumartesi

Eklips Takma Tırnak

Merhabalar  
Bugünkü konuğum Eklips takma tırnaklar olacak  
Gratis indiriminden almıştım bir süre önce ilk deneyimim olacak olmasına rağmen içerisinde 200 adet olanından almış bulundum (:   
İçerisinde 200 adet tırnak,yapıştırıcı ve bir adet aplikatör bulunuyor (kaybetmiş bulundum)  
  
Nasıl uyguladığıma geleyim ben tırnaklarımı genelde kısa kullanırım uzun tırnak pek tercih etmiyorum ve sevmiyorum.Öncelikle uygulama sırasına göre dizip hazırladım. 
Et itici yardımıyla tırnak etlerini geriye iterek yapıştırıcıdan az bir miktar yapıştırıp aplikatör yardımıyla her yerine dağıtıp tırnak etinin dibinden başlayarak yapıştırıyoruz.  
Nail art uygulamak istediğimden düz olanları tercih ettim.. İlk uygulamam French oldu.. 

 Kimse takma olduğunu anlamadı bile bende çok beğendim.Hareketlerimi kısıtlamadan 4 gün boyunca kullandım çıkan yaralanan olmadı kendi isteğimle çıkardım (: 

   En korktuğum nasıl çıkacağıydı oda çok kolay oldu.  
Bir kabın içine sıcak su ekleyip biraz aseton döktüm 3-5 dakika beklettim ve aplikatör yardımıyla kolayca çıkardım..  
Bence her bayanın mutlaka çekmecesinde olması gerekenlerden.. Bu bana uzun süre yeter sanırım.. Gratis indiriminden 10.75 e denk geldi.. Denk getirirseniz mutlaka tavsiye ederim. İlk deneyimim hüsranla son bulmadı (:  
Sevgilerimle..

9 yorum:

  1. gerçektende dogal duruyor indirimde bulursam alırım canım :) nail art da çok güzel durmş

    YanıtlaSil
  2. Eskiden yapışkanlı olanlardan deneyip hiç memnun kalmamıştım. 4 gün diyorsun bu çok güzel bir süre o zaman bende alıp deneyeyim. Sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkarmasaydım daha uzun kalabilirdi belki. Sevgiler (:

      Sil
  3. Çok dogal durmus ben kullansam yerlerden toplarim sanirim :)

    YanıtlaSil
  4. Bu ürünü 1 aydır gratiste bulamıyorum nereye başvurmam lazım ürünün devamı için..

    YanıtlaSil
  5. Bu ürünü 1 aydır gratiste bulamıyorum,ürünün devamı için nereye başvurmam lazım ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis çalışanlarına sorsanız belki faydalı olabilirler.Umarım bulabilirsiniz ):

      Sil